اخبار روزاقتصاد

با خروجی خروجی 78 میلیون دلاری، زنجیره بردهای نقطه ای BTC ETF به پایان می رسد

با خروجی خروجی 78 میلیون دلاری، زنجیره بردهای نقطه ای BTC ETF به پایان می رسد

جریان های متوالی صندوق های قابل معامله در مبادلات بیت کوین در ایالات متحده سرانجام با راه اندازی ETF های نقطه ای اتریوم به پایان رسید.

طبق داده‌های ارائه شده توسط Farside Investors، بیت کوین را شناسایی کنید (BTC) ETF ها در ایالات متحده در روز سه شنبه، 23 جولای، خروجی خالص 78 میلیون دلاری را ثبت کردند. این اولین جریان خروجی برای محصولات سرمایه گذاری از 3 جولای است.

طبق گزارش crypto.news در 23 ژوئیه، ETF های BTC ثابت جریان‌های ورودی طی سه هفته گذشته، زیرا بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال شاهد جهشی بود. 

داده‌های Farside Investors نشان می‌دهد که بیشترین جریان خروجی از بیت‌ویز بیت‌کوین ETF (BITB) به ارزش 70.3 میلیون دلار بوده است. ARK 21Shares Bitcoin ETF (ARKB) و Grayscale Bitcoin Trust (GBTC) نیز دیروز 52.3 میلیون دلار و 27.3 میلیون دلار خروجی ثبت کردند.

از سوی دیگر، iShares Bitcoin Trust (IBIT) BlackRock به حرکت صعودی خود با 71.9 میلیون دلار ورودی ادامه داد در حالی که بازار ارزهای دیجیتال یک اصلاح نرم را ثبت کرد. 

طبق داده ارائه شده توسط CoinGecko، ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال طی روز گذشته 0.5 درصد کاهش یافت و به 2.51 تریلیون دلار کاهش یافت. 

بیت کوین در 24 ساعت گذشته 0.8 درصد کاهش یافت و در زمان نگارش این مقاله حدود 66000 دلار معامله می شود. دومین ارز دیجیتال بزرگ، اتریوم (ETH)، 0.1 درصد کاهش یافت و در زمان گزارش با قیمت 3450 دلار تغییر می کند. 


Spot BTC ETF win streak ends with m in outflows - 1
قیمت BTC – 24 ژوئیه | منبع: نمایش معاملات

تصحیح کل بازار و جریان خروجی ETF BTC در حالی که مدت‌ها مورد انتظار ETF های نقطه ای ETH تجارت خود را در ایالات متحده آغاز کردند. طبق گزارش crypto.news، این محصولات سرمایه گذاری شاهد جریان خالص ورودی 106.8 میلیون دلاری با حجم معاملات 1.1 میلیارد دلاری در روز عرضه بود.

قابل توجه، ETF های بیت کوین در روزی که در 11 ژانویه راه اندازی شدند، 655.3 میلیون دلار ورودی خالص داشتند. 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا